Nordic Birch Haircare

Publicerad 2013-12-25 10:43:18 i Hår & hud,

Har haft en period där jag endast använt mig utav schampoo (Dr.Organics Kokosschampoo), främst för att balsamet tog slut och för att jag av ren lathet inte orkat lägga manken till och beställa ett nytt. Men också för att jag var nyfiken på att se hur mitt hår betedde sig utan balsam. Det har funkat förvånansvärt bra, men håret har fått en annan karaktär och känns strävare och torrare. Ska väl egentligen skylla det på alla överdosering av balsam innehållandes allt utom bra saker, och fortsätta stå ut för att få bukt med det hela.. Men när jag fick syn på att Maxi hade en kampanj på Nordic Birchs serie så slog jag till. Ett schampoo och ett balsam ska bli räddningspatrullen som ger livet åter till mitt hår. Återstår att se hur den ekvationen faller ut. 

Hoppas alla hade en bra julafton igår och att även juldagen och annandagen bjuder på finheter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela