Nyinkommet!

Publicerad 2014-02-28 14:21:20 i Allmänt,

Dem här tre produkterna var jag precis och hämtade ut. La en beställning hos apotea.se i förrgår och idag levererades dem! Snabbt och dessutom fraktfritt.
 
Skin food har jag suktat efter länge men det har aldrig blivit av att jag norpat åt mig den. Men nu så! 75 ml tuben kostade 99:- hos apotea och det tyckte jag kändes som ett bra pris. Längtar efter att få smörja in framförallt mina händer och fötter med den! 
 
Nappy change cream kan kanske tyckas som ett wildcard, framförallt med tanke på att jag inte har några barn. Men det är ett tips ifrån min bästa kompis. Den ska hjälpa mig att kanske för en gångs skull komma till bukt med de hormonella utslag som jag fått i ansiktet och som ingenting verkar bita på. Krämen innehåller zinkoxid och det kan förhoppningsvis få mina hy att återgå till ursprungsläge.
 
Slutligen så fick en ekologisk och flourfri tandkräm från Urtekram följa med hem också. Efter att den senaste månaden blivit allt mer medveten om hur mycket skada flouret gör på vår kropp så är det nu stopp med detta. Hoppas på en positiv upplevelse av denna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela